Voor onze klant zijn we opzoek naar een account manager:
Je bewaakt het contact met onze bestaande klanten en adviseert prospects
Het schrikt jou niet af om telefonisch te prospecteren
Je zoekt samen met uw klant/prospect waar wij hem kunnen helpen om snel resultaat te behalen
Je gaat ook zelf proactief op zoek naar nieuwe klanten
Je werkt binnen een B2B-omgeving
Je hebt bewezen ervaring met het effectief closen van een verkoop
Je neemt deel aan netwerkmomenten
Je ondersteunt mee onze missie en visie
Jouw profiel
Vlotte persoonlijkheid
Commerciële flair, ervaring in sales in een plus
Positief ingesteld
Sterk klant- en servicegericht met de nodige luistervaardigheid
Creatief
Doorzettingsvermogen
Resultaatgericht, uitdagende doelen schrikken u niet af
Kan zelfstandig werken
Perfect Nederlandstalig, Engels en Franstalig is een pluspunt
In bezit van rijbewijs B
De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Internationaal
Bestekken opstellen of bijdragen tot de opstelling ervan bij de lancering van producten of tijdens promotiecampagnes
De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Nationaal
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
De commerciële strategie in een geografische zone organiseren: Regionaal
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
Geschillen volgens richtlijnen afhandelen of overmaken aan de juridische of geschillendienst
De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers
De onderneming vertegenwoordigen op beurzen, salons, exposities, ...
De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
De commerciële exportactiviteit van een onderneming organiseren
De commerciële activiteit van een e-commerce onderneming organiseren
Toezicht houden op de activiteit van een specifieke dienst: Verkoop
De concurrentiepositie onderzoeken (markt, prijzen, nieuwe trends, ...)
Budgetten opstellen en beheren
Activiteiten van de commerciële medewerkers coördineren
Technische ondersteuning bieden
Key accounts van de organisatie opvolgen
Het klanten-/prospectenpotentieel analyseren
Toezicht houden op de activiteit van een specifieke dienst: Marketing
Aanbod
Mooi loon en bonussen
Bedrijfswagen is bespreekbaar
Stimulerende en een snelgroeiende omgeving in aangename kantoren
Netwerken en andere leuke activiteiten met allerlei ondernemers
Permanente opleidingen
Reële doorgroeimogelijkheid naar jouw next level
Veel energie en vooral veel fun
All-in coaching
Het schrikt jou niets af mee te gaan naar buitenland voor opleidingen